Fraud Blocker

ייצוג על ידי עורך דין הוצאה לפועל

מתמודדים עם תיק בהוצאה לפועל?
גלו כיצד תוכלו להימנע מהסתבכות נוספת ומעלויות מיותרות בעזרת עורך דין כפיר לולו ששימש בעברו כרכז בכיר בהוצאה לפועל.
ייצוג על ידי עורך דין הוצאה לפועל

במידה ונפתחה נגדכם תביעה בהוצאה לפועל אחד הדברים החשובים והדחופים שמומלץ לעשות הוא לפנות לעורך דין הוצאה לפועל.

חובות יכולים להגיע בכל שלב בחיים וכשהם לא משולמים, ההוצאה לפועל נכנסת לתמונה. תיק בהוצאה לפועל זה כבר עניין רציני מאוד ולא מעט אנשים בטוחים שאין מה לעשות עם חובות כאלו ועם ההתנהלות מול ההוצאה לפועל אבל בפועל זה לא נכון.

מה כן נכון? זה שאפשר לבטל עיקולים ולמחוק חובות, אפשר לסגור תיקים בהוצאה לפועל ולהגיע להסדרים והסכמות. לצורך זה מומלץ להיעזר בייצוג של עורך דין הוצאה לפועל, עורך דין עם ניסיון ועם יידע רב.

איך סוגרים תיקים בהוצאה לפועל?

תיקים בהוצאה לפועל אפשר לסגור וכל מה שצריך זה עורך דין הוצאה לפועל מקצועי ומנוסה שינהל את התיק שם. אם הנושה הוא זה שמגיש את הבקשה לסגירת התיק, הוא ייסגר מיידית.

אבל אם החייב הוא זה שמגיש את הבקשה הוא צריך קודם כל לסגור את החוב וזה הסדר הנכון. יש כמה אפשרויות למחיקת חוב בהוצאה לפועל. יש את חוק השמיטה שבהם החייב מקבל הפטר מחובותיו אם הוא עומד בתנאים מסוימים. כך גם במקרה של חוסר פעילות של הנושה במשך הרבה שנים וכך גם אם יש הסדר כלשהוא שמקובל על שני הצדדים או שהוגשה בקשה מסודרת להליך פשיטת רגל.

דין לגביית חובות בהוצאה לפועל

להוצאה לפועל יש מגוון כלים שמשמשים אותה על מנת להצליח לגבות את חובו של האדם.

הכלים הללו יכולים להיות עיקול נכסי נדל”ן של החייב ומכירה שלהם לכל המרבה במחיר, יכולים להיות עיקול נכסי החייב אשר מוחזקים על ידי גורם שלישי, עיקול מיטלטלין, העברת נכס של החייב אל הזוכה, כינוס נכסים במידה ויש לייב נכסים שאפשר להרוויח מהם, הפקעת רישיון הנהיגה של החייב, הוצאת צו איסור יציאה מהארץ על מנת שלא ייעלם עם חובותיו, הגבלת כרטיסי אשראי וצווי הבאה כמו גם צווי מעצר.

אילו חובות ניתן לגבות בהוצאה לפועל?

ההוצאה לפועל היא אם כן הגוף שגובה חובות במידה והחייב לא שילם אותן למרות שבית המשפט הורה לו.

אלו יכולים להיות חובות מסוגים שונים. כך למשל שוכר שלא שילם את דמי השכירות שלו, כמו גם אם יש פסק דין או החלטה אחרת של בית המשפט שמחייבת תשלום כלשהוא והוא לא קרה, ההוצאה לפועל מבצעת את הגבייה.

דוגמא נוספת לגבייה של ההוצאה לפועל היא תשלום מזונות אשר לא משולמים על ידי החייב כפי שקבע בית המשפט, משכנתאות שלא שולמו או החלטות שניתנו על ידי גופים שונים.

ביצוע פסק דין בהוצאה לפועל

ביצוע פסק דין בהוצאה לפועל הוא אם כן הדבר האחרון שנעשה במידה והחייב לא משלם את חובותיו. הוא קורה בדרכים שונות אשר מגבילות את חייו של החייב מאוד בכדי להכריח אותו לשלם את חובותיו, אבל עם עורך דין המומחה בתחום אפשר להתמודד עם תיק ההוצאה לפועל.

כך לדוגמא תיק שאין בו תנועה למשך תקופה יגרור הודעה לזוכה אשר מבררת אתו האם אפשר לסגור את התיק. אם הוא לא יגיב להודעה הזו בפרק הזמן הקצוב, התיק ייסגר באופן אוטומטי.

סגירת תיק בהוצאה לפועל יכולה להיות במידה ויש פסק דין לתשלום חוב ובעקבותיו נפתח התיק, ולאחר מכן יש פסק דין חדש שמבטל את הקודם וגורם גם לסגירת התיק.

בסופו של דבר[, כפי שציינו, הדבר החכם ביותר לעשות במידה ומתמודדים עם תיק בהוצאה לפועל הוא להיעזר בשירותיו של עורך הדין המתאים על מנת שיפעל לביטול ביצוע פסק הדין.

הודעה על ייצוג או החלפת ייצוג עורך דין בהוצאה לפועל

הן החייב והן הזוכה יכולים להודיע על ייצוג על ידי עורך דין הוצאה לפועל כמו גם יכולים להחליף במהלך הזמן.

הודעה על ייצוג או החלפת ייצוג עורך דין בהוצאה לפועל תתבצע באמצעות טופס בקשת הוספה, שינוי או הסרת ייצוג, טופס שיכול להיות ידני או אונליין.

במילוי הטופס נרשמים פרטיו של עורך הדין הנוכחי וזה שמתווסף וחובה לצרף טופס הסכמה מפורש בו החייב או הזוכה מבקש להחליף את הייצוג. לאחר מכן צריך למלא את הנימוקים לפעולה.

עו”ד כפיר לולו שימש בעברו בתפקיד בכיר בהוצאה לפועל והוא עורך דין מיומן ומנוסה ביותר אשר מכיר את המערכת מבפנים. אם אתם מחפשים עורך דין הוצאה לפועל, עו”ד כפיר לולו וצוות המשרד שלו ישמחו לסייע לכם בכל מה שדרוש לכם. צרו קשר עוד היום וקבלו את כל המידע שאתם צריכים!

צרו קשר עוד היום וקבלו את כל המידע שאתם צריכים!

מתמודדים עם חובות?
התקשרו עכשיו

או שלחו את הטופס

עורך דין כפיר לולו מן התקשורת

עורך דין כפיר לולו בתקשורת https://youtu.be/MLNBiRjkbMUhttps://youtu.be/1eSzAYr1M7Ihttps://youtu.be/-EWFv3JOaD0https://youtu.be/zpJBNw4oVWU כתבה בדה מרקר עם עו”ד כפיר לולו לקריאה >>

חדלות פירעון -האם יש פתרונות טובים יותר?

חדלות פירעון ושיקום כלכלי - לפני שרצים להליך כל כך נוקשה כדאי לברר באם ישנן…

פינוי חייב מדירה

מה עושים כאשר רוצים מסיבות כאלה ואחרות לפנות שוכר מדירה ששייכת לכם. מה חשוב לדעת…

לשיחת ייעוץ
פנו אלי עכשיו

או באמצעות הטופס

לשיחת ייעוץ
פנו אלי עכשיו

או באמצעות הטופס